Nu kommer det virkelig til at flaske sig for Brugsens kunder
Fredag klokken 8.00 i denne uge venter der en stor overraskelse og lurer på Brugsens kunder. Uddeler Claus Villumsen vil dog ikke 100 procent afsløre, hvad det drejer sig om, men han understreger, at det er noget, der vil revolutionere kundeoplevelsen i butikken.
Af Jim Hoff – jimhoff@voreslokalavis.dk
DET GODE BUTIKSLIV: Brugsen i Give er en butik, der ikke hviler på laurbærrene. Uddeler Claus Villumsen og bestyrelsen har hele tiden blikket rettet mod opgraderinger, forbedringer og nytænkning, så butikken altid står up to date.
-Det handler om at give vores gode og trofaste kunder den bedst mulige oplevelse. Derfor er vi hele tiden opmærksomme på, hvor og hvordan vi kan optimere tingene i butikken. Vi skal hele tiden sørge for, at butikken står knivskarp og brugervenlig, og samtidig er vi også meget bevidste i forhold til miljø- og energioptimering i butikken, forklarer Claus Villumsen.
Klokkeklar opgradering af serviceniveauet
Det nye ganske revolutionerende tiltag, som altså lanceres fredag morgen den 3. maj, handler i høj grad om en klokkeklar opgradering af serviceniveauet på et område i Brugsen, der har et massivt dagligt brug af kunderne.
Et tiltag der involverer topmoderne teknologi, og som medfører en mærkbar lettelse for kunderne, når de anvender denne nye banebrydende teknologi. Og så kommer vi til bedste af det hele: Det koster ikke en krone for kunderne!
Hvad det er, den gode uddeler nu har fundet på, kan du jo konstatere ved selvsyn fredag den 3. maj, når Brugsen springer ud med sit nyeste kundevenlige tiltag!